20/8 -09 Torsdag Bio Today

Ska snart möta Nattskiii. Ska hämte resten av hennes grejer som e kvar i lägenheten.
Senska jag möte Emz inne i stan. Ska gå på bio :) Ska bli kul har inte varit på bio på säkert 2 år eller nått haha. vad vi ska se blir en total överaskning haha.

igår vart de i alla fall boll spel. Jag, Hanna & lillebruuur spelade. Så kom lilla Sandra och var me en stund också.
Sen åkte jag & Hanna och hämtade Matte sen hämtade vi lilla Benis på fritis.
Sen åkte vi upp pch fortsatte spela. Sen åkte vi och lämna Matte och åkte hem till Hanna och käka och glode på Rederiet. Hon somnade som vanligt.
Sen hämta vi i alla fall Nattskiii & drog till donken för å käka glass. Men såg att dom hade blåbärspaj så jag tog de i stället :D.
Täffade även Kiim, Matte & Marre där. Juste träffa Håge också. de va inte igår.
Sen vart de Gula Villan där resten av packet stog och hängde haha.

Ne nu ska jag hämta Nattskiii.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0