22/8 -09 Lördag En nykter Fredag

Nu sitter man här på morgonkvisten och mår hur bra som hälst. Lite trött bara. Igår var jag faktiskt nykter tro det eller ej. Var med Nattskiii och tog de lugnt hos henne. Skönt på ett sätt men va ganska party sugen. Får ta igen det idag. Hoppas de händer nånting, annars får man väl styra upp nått själv haha.

Började ju jobba igår, från 4 - 8. Så man kommer ju hem ganska sent så måste planera allt innan annars blir de så stressigt. Men de e kul och ha något och göra.
På Måndag ska jag åka iväg och kolla upp ett annat jobb också :D. Hoppas de går bra. Behöver värkligen ett jobb.

Fy tusan vad sugen jag blev på Tonfisksallad ;) haha. Hungrig som en ko e jag i alla fall!
Ska försöka göra lite nytta nu.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0