23/8 -09 Söndag Blää på att jobba helg

Finns fan inget värre än att ligga och sega i sängen en Söndag efter en ute kväll för att sedan behöva resa sig upp och gå och jobba. Men vad ska man göra? Pengar behövs ju.
I morgon ska jag i alla fall iväg och lämna in CV till ett annat jobb som jag hoppas på att få. Då kanske jag slipper Söndags jobben i alla fall ;)

Igår var jag i alla fall med Verre först som sakt. Så drog vi ner till en polare till henne i Tuna. Men de va seg så vi tänkte dra på TBs i ställer men bankomaten i centrum funkade inte + att det va helt dött där inne så vi sket i de.
Jag drog till Piccan där Nattskiii & Emma va. Kom fram nån skum jävla snubbe och satte sig, sa typ ingenting utan bara satt där :S. Lurade i honom att jag suttit inne :P hahaha
Var en ganska seg kväll, men var kul att räffa Verre i alla fall ... va ett tag sen.

Idag har jag kollat på Lilla huset på Prärien & jobbat. nu ska jag kolla mer på prärien tills Batman börjar. Är bara 1 avsnitt kvar sen e 3:e säsongen slut också :P



Peace out ;)

"Dom här skorna sitter som handen i handsken
fast som foten i skon" ;)

- Nattskiii

Kommentarer
Postat av: Veronica

va fint du har gjort med din blogg :D



ja de va synd att det blev så himla segt i lördags, inget hände verkligen :S men vi får börja ses lite oftare stumpan, är tråkigt med så stora mellanrum :(

2009-08-25 @ 13:56:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0