24/8 -09 Måndag Nu blir de andra bullar

Var och lämnade in mitt CV i Solna idag. Var lite svårt att hitta först men de gick till slut. Nu e de bara hoppas på att dom hör av sig. Är i stort jävla behov av jobb nu.
Stannade till en snabbis på vägen hem också. Men var och varför är hemligt ;) haha

Resten av dan har varit så tråkig. Tänkte ta en cykel runda men den där jävla pumpen passade ju inte :@. Måste fixa de för jag har bestämt mig för att börja träna igen. Inget gym denna gång dock, ska börja cykla och simma till en börjen sen blir de även att springa lite. Kanske gym senare får se.
Planen är att börja med någe kul. Kickboxning har jag varit inne på länge. Suget att börja blir bara större och större :)
Men efter som min kropp alltid varit så tränad så mår den inte bra av att jag blivigt så lat :P haha

Har även suttigt och planerat lite nya tatueringar idag. Är riktigt sugen på en rygg tavla ;) Vet på ett uniefär hur den ska se ut.men får se om jag börjar med någe mindre först. Är dags för nästa väldigt snart i alla fall :D

  
Nummer 1 & 2 :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0