26/8 -09 Onsdag En funderare!!

Idag körde jag mor min till MVC. Det gick bra och jag har nya syskon senast 1 September :P Kommer bli livat här hemma :P
Sen drog jag ner och lunchade med Nattskiii, Anita & Helena. Helena fyllde ju år idag :) Grattis grattis
Träffade även Emelie som jag inte träffat på evigheter. Fick se hennes 2 veckor gamla bebis också :D Så brutalt jävla ur gullig.
Sen åkte jag & Nattskiii till hennes farsas jobb och kollade på bilen. En Mitsubishi Lancer kombi. Får den brutalt billigt men de e ganska mycke jobb, men bara små fix. Kan bli kul och hålla på också. Nattskiii har lovat och hjälpa mig också. Bilen har stått i ett par år så dom skulle kolla på den nån dag här snart och se om de var några allvarliga fel. Då skiter jag nog i de :P. Hittade lite smått shyssta bilar på Blocket också ganska biligt så vi får se hur jag gör.

Sen var vi i alla fall hemma hos Nattskiii och käka tårta och brutalt goda vanilj bullar (Muuuums min favo), sen åkte vi hem till hennes far och åt ännu mer tårta .... super god, choklad, bannan & vanilj Mmmm ;)

Sisst men inte minst hämtade vi Matte & Johan Heron City och körde hem dom. Nu sitter man här igen och planerar för läggdags.

Peace out ;)




"I´m simply the best, better then all the rest!"
-Tina Turner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0