27/8 -09 Torsdag Vildsvinsrunda utan vildsvin

Nu har jag & Shnattskiii åkt den där jävla vildsvinsrundan 35 000 gånger ... Set några Svin? Nepp inte ett ända :P haha Men de e så satans mysigt och bara åka rundan och prata om allt från himmel och jord :) Me like

Sökt mer jobb idag i alla fall. Måste ha ett nu innan jag går under. Visst att jag har ett så man e ju inte arbetslös, men det drar tyvär inte in så extremt mycke pengar. Så de e bara ligga i hårt som satan.
Var med Nattskiii i centrum och gick på banken. Sen hem till henne och steka pannkakor i typ  1 timme :P haha
Sen vart de utgång med henne, Hanna & Anita. Drog till Vårsta och hängde med Lina, Tomas, Ammis & Nattskiis far. Riktigt trevlig, sen vart de chokladmilkshake på donken :D Muuuums ;)

I morgon e det fredag :) Ska antingen träffa min Emz eller ut me brudarna. Först och främst blir de till och jobba fram till 8 ... Super kul ... Hmmm NOT !!!!

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0