29/8 -09 Lördag Öl sugen!!

Det vart en ganska lugn kväll igår i alla fall med Emz, Madde & Monica. Drack lite vin och kollade på film, inte mig emot den va så jävla bra, Män som hatar kvinnor. Den hamnar utan tvekan i mon film samling ;) Kan knapp bärja mig tills nästa kommer :D Var meningen att vi skulle dra ut efter men klockan blev så mycke..  

 

Kom alldeles nyss hem från Emz, gick och käkade på Roma innan hon skulle till jobbet. Vart en Calzone :D Så brutalt gott.
Men e jätte ledsen märkte igår att jag har tappat mitt armband som jag fick av pappa i student present :(. Jag som älskade det där armbandet ... Så jävla typiskt.

Idag e jag jätte öl sugen. Känner värkligen för att göra något. Men kan inte dricka så överdrivet mycke, har möte med jobbet på Lida tidigti morgon bitti och måste hämta Linda, Kasper & Tobias. Så inte mycke dricka för mig inte, får se vad man hittar på, kanske blir lugnt idag me :P

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0