30/8 -09 Söndag Hågelby idag

Vart nykter igår. Jag & Shnattskiii åkte till Vårsta & satt där med hennes farsa, Ammis, Lina, Tomas & Linas mamma.
Dom drack ju då så klart men jag var nykter. Kändes onödigt att dricka efter som att jag skulle upp tidigt och köra idag. Så jag drack Coca Cola :D Var jätte trevligt ändå faktiskt.

Idag försov jag mig. Skulle hämta Linda & Kasper 5 i 10. Mamma väcker mig kl 10. Så de va bara upp fort som fan och skynda sig till badet. Var klar på typ 5 min. Sen hämtade vi Tobbe i Tuna. Vi kom faktiskt inte sent :D
Mötet gick jätte bra, kommer behöva åka iväg på ganska mycke tävlingar dock, träningsläger blir det också. Men de e bara roligt :)
Jag, Linda & Cissi ska även gå nästa tränarkurs. Ungdomstränare 13 - 16 tror jag de va :)

Börjar jobba om 1 timme sen direkt efter det så blir det till Hågelby med Shnattskiii (Om hon inte är för bakis då såklart ;P).
Är nån allsång där så får se om de e kul :)

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0