31/-09 Måndag Måste ändra på detta!

Fy fan idag vaiknade jag kvart över 12. Måste sluta sova bort hela dagarna, de här funkar inte. Hinner ju inte göra nånting.
Tänkte ta mig ner till centrum idag och handla lite. Får se hur de blir med de men de e min plan i alla fall ;)
Funderar även på att åka bort till lilla Pappsen idag. Skulle åkt dit förra veckan men de blev ju aldrig av. ser honom ju så sällan.

Juste jag hittade armbandet :D :D *Överlycklig*
var i går när vi skulle åka från Lida. eller ja okej de va Kasper som hittade de men i alla fall. De e tillbaka. Och de va inte trasigt överhuvudtaget. De låg i baksätet i bilen, hur fan hamnade de där lixom :S :P



De va helt ok på Hågelby igår. Bra musik i alla fall, man kunde ju dom flesta. Vart lite kallt på slutet bara. Efter vart de hem till Shnattskiii & kolla på Män som hatar kvinnor ;) Hon hade inte sett den ... Gryyyyymt bra

Peace out ;)



"Du föll med forna hjältar, du nu står i brand"
- Enhärjarna - Moder Svea


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha jaa undra hur de kunde hamna i baksätet ?

kan du gjort något specielt där kanske ? hihi ;)

och NEJ men som hatar kvinnor är inte bra alls..

usch.. hata!..

så vidrig .. att men ens gör en sådan film.. BLÄÄÄ!!!

2009-08-31 @ 16:13:57
URL: http://hannaameh.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbart söt

2009-09-05 @ 01:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0