3/8 - 09 Måndag Städ dags

När jag kom hem efter att jag och Hanna kört hem Freja igår så satt vi oss på gården med the Family och käka flinastek :D Så jävla gott.
Alex & Benis hade ju kommit hem från Kopparberg också. Dom små söta liven :D
Sen körde jag hem henne och åkte och hämta Nattskiii. Så drog vi till Ammis en stund. Sen Hämta vi Matte i Sätra, körde till Statoil för Nattskiii skulle absolut ha fiskbullar :P Sen körde jag hem henne sen Matte. Stog utanför honom och prata till typ halv 5 :P haha

Så vart inte så mycke sömn för skulle upp tidigt idag och köra tillbaka Frejas farsas bil. Så åkte till Tullinge runt 2 tiden och lämna den. Sen åkte jag Hanna, Tommy & Matte till Sibylla och käka :D Sen drog vi till Vita stranden och doppa fötterna, eller jag gjorde det och lekte i sanden. Hanna byggde båtar som jag lekte me  :P haha
Nu sitter jag hemma och samlar kraft till att städa :P
Kanske träffar Nattskiii senare.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0