4/8 -09 Tisdag Latis

Vart ingen städning igår. Va så utråkad och slö :P haha. Får se till att ta tag i skiten idag. På natten körde jag hem Matte från Mårten och direkt efter de hämtade jag Carro och körde hem henne. Hade inget och gör så va fan. Men puckade jag glömde att båda skulle till Södertälje så jag åkte dit 2 gånger haha. Pucko hjärna ;)

Skulle kanske träffa Carro idag beroende på hur hon jobber. Blir de inte av så kanske jag träffar Emz om jag orkar åka dit :P. De e ju så jävla långt och jag har ingen bil :P hahaha

På Lördag fyller jag år :) Blir fan ingen fest i år i alla fall med tanke på hur den förra året slutade hahaha. Får se vad man hittar på.
Jag har i alla fall hittat en massa fina döskalle grejer på In och Fin som jag önskat mig av mamma :) och en bil så klart haha. Fan dom ber om önskelistor varje år men kommer aldrig på något. Är väl mina älskade serier då i sånna fall :P.

Snart är man 19 :) Bara 1 år kvar till 20 :D Weeeiii !!

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0