5/8 -09 Onsdag Grattis Marre

Idag fyller den lilla skiten Marre 20 :) Grattis på födelsedagen tjejen :)

Solen bara skiner och här sitter man och har tråkigt :P. Jag vill ju åka och bada men hur ska man kunna göra de? Så jävla typiskt att man inte har någon bil just dom här dagarna. Kanske ser till och ta tag i den här jävla städningen i stället. Det börjar bli sags för de på riktigt nu haha.
Kanske ska spela kubb senare med Anita & Sofie & så kanske jag skulle hjälpa Nattskiii och hämde de sista av hennes grejer. Får se hur dagen slutar.

Igår vart de bara tt sitta hemma ganska länge, efter ett tag kommer Marre så hjälpte jag henne med hennes ögonbryn. haha alltid lika kul och se henne lida ;)
Sen gick vi ut och mötte Nattskiii och gick promenad. Jättekul faktiskt. Sen på natten åkte jag ner och tog en cigg me Hanna och snacka lite skit.

Nu ska jag ta en dusch sen ska jag städa :). Vill fan göra något kul idag!!!!

Peace out ;)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0