7/8 -09 Fredag Party dags?

Igår va jag med syster (Jenny) i Brosjön och badade och solade. Jätte mysigt vare och kul att träffa henne igen, hon flyttar ju till Norrland snart för fan :(. Sen gick vi hem till henne och lagade mat (pommes & Bacon). Så gick vi och hälsade på farsan och snackade lite, träffade även min lilla älskling Nellson :D.
De va en lyckad dag må jag säga. På kvällen komma Nattskiii upp och snackade lite skit över en cigg och så gick jag även ner till Linda en stund. Sen drog jag till Matte & kollade på Terror på Elm street 2 & 3 :D. Dom var bra man fan va sur man blir när sopm inte slutar som man vill, + att de va lite smått ruggigt och åka hem sen måste jag erkänna :P haha

Idag ska jag nog va med Maggie. Carro ville hitta på något också. Så ville N-Matte att jag skulle följa me till grönan & kröka också. Men pengarna styr ju tyvär. Jag e skit sugen på och göra någe kul och träffa massa människor. men blir till och ta det lugnt efter so man ska upp och träffa släckten i morgon. Då är det ju min dag :D

Just fan på Söndag blir de FOTBOLL :D Djurgåren - Hammarby. Kommer bli så jävla kul, har velat gå så jävla länge :).




"Heja Heja Djurgården ;)"
- Hejar ramsa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0