8/8 -09 Lördag Grattis till mig :D

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det Alles födelsedag! Hurra Hurra Hurra :D
Idag blir jag 19 år :D Släkten e här strax och sen ska jag festa med vännerna :D
Sista året man e ungdom sen måste man börja ta ansvar ju :P hahaha
Dock kom in och sköng för mig i morse. Och jag fick döskallesakerna :D Dörrmatta, ljushållare, muggar, mobilbanf + 3 kaktusar :D Me love kaktusar !!

Gårdagen var lyckad. Mötte Carro & Danne nere på ängen och drack lite öl. Danne ville leka på hoppgrejen på "tivolit" men blev bortkörd av några polaker föratt han inte hade biljett :P haha.
Sen drog vi i allaf all till Crille ett tag. Fredde & Lisa var också där. Sen kom Hanna & Maggie också. Men efter inte alls länge så drog vi till Mårten i stället. Där vart de drag efter ettt tag ;) fan va kul de va. och när klockan slog 12 så ställde sig alla och sköng för mig :) *SÖTNOSARNA*. Dock var de pinsamt för jag hatar sånt där :P haha men de kul faktiskt, uppskattar de jätte mycke och glad som fan vart man :D

Nä nu ska jag ner och leka värdinna :D.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0