Back from KUGGNÄS :D


Bästa jävla helgen på hela året. Fan vad jag älskar Kuggnäs. Hade så jävla kul hela helgen. var inte tråkigt en sekund. Var full konstant sen torsdagen hahaha. De första man gjorde kl 10 på morgonen när man vaknade var att knäcka cider haha. Träffade massa roliga människor som vanligt. Och hur kul e de inte å bara drägga ner sig då? Fan vad jag älskar de hahaha
Banden jag såg var: 
Enhärgarna
Blå brigader
Sot 
Heroes

Och favoriterna Völund Smed
 Fy fan vad has man var när man kom hem. Har fortfarande lite ont asså:P Sköng som en jävla idiot asså. Var så jävla kul på lördagkvällen när Völund spelade. Synd att man tvungen och hålla tillbaka lite på drickandet bara efter som man skulle köra på Söndagen. Och Hanna panna den dume fan gick och la sig vid 11 för att hon mådde dåligt så hon missade dom :(. Men men jag och Freja höll i alla fall igång som fan där. Så va Pölen & Findus me på de också, riktigt kul. Dom körde mina favo låtar :D Bara rös i hela kroppen kunde fan itne stå still ;)
På morgonen gick faktiskt jag Nathalie & Stoffe bort till snut spärren och frågade om vi fick blåsa så vi fick veta om vi kunde köra eller inte, men de fiick vi tyvär inte. Men när vi väl drog så hade dom åkt i alla fall.

Men måste säga att det var inte samma sak utan min Emz, hade henne i tankarna hela tiden. Nästar år godtar jag inga ursäkter, då SKA HON ME!

Längtar redan till nästa år! Fan kan inte tiden gå fortare? :)

  
  
  
  

Tack så mycke för denna underbara helg Tjejer!
Och alla andra härliga människor man träffa :D






Längtar brutalt till KUGGNÄSFESTIVALEN -2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0