Dagen som gick

Nu har vi äntligen fått med oss allt från Nattskiiis gamla tillhål. När vi var klara drog vi och käka på Kassmysa :D Muuuuums !!
Ringde sedan morsan och bad henne kolla SL åt mig. Bussen jag skulle ta från mig gick 24. Vi åkte från Kassmyra 13 över. Tro de eller ej men på dom 11 minuterna han jag släppa av Nattskiii, köra hem, parkera bilen och gå till bussen :) Trodde fan aldrig jag skulle hinna hahaha. Glory to me:D !!!

Mötte i alla fall Emz i stan. Drog och bokade bio biljetter. Det blev Harry Potter och halvblodsprinsen! Den var fan riktigt bra, är riktigt nöjd. Men hatar och vänta till nästa film :P Brutalt långt kvar ju, Me just fucking HATE !!
det var i alla fall typ mer än 2 timmar kvar tills den skulle börja så vi gick och tog en öl på Soft så länge :) Mys mys !!



Men men har i alla fall haft en riktigt bra dag. I morgon börjar jag jobba igen :D Ska kännas skönt och göra något vettigt :). Ska även försöka hinna me och fixa moppen. Mika är ledig i morgon så får passa på.
Nu ska jag försöka nanna kudden :D.

Peace out ;)



<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0