DIF - HIF (0 - 1)

Så jävla förbannad. Inte bara mål, utan SJÄLVMÅL!!!!! Hur fan kan de hända ?? Det bara finns inte. Så jävla sur. och klacken?? De värsta jag varit med om. HEJARGLÄDJE? = 0 !! Så jävla tyst. var lite bättre då och då men lika snabbt vart de tyst igen. Står man i klacken så SKRIKER MAN VÄLL FÖR FAN!!! Nä fy satan de e inte okeej asså.

Mötte i alla fall Maggie, Amanda & Carro. Åkte in till Gamla stan och drack några öl vid vattnet innan vi åkte in till matchen. De roliga va när Amanda vart helt skakis för att de va så mycke folk. Hon är ju från landet så hon har aldrig varit me om de där förut :P hehe

Födelsedagen då:
Började me att jag vet så förbannad på morsan för att hon inte lät oss sitta i lokalen. Så fick panik över vad man skulle hitta på. Kom på en nödlösning över att vi skulle varit hemma hos Matte men de kom vi på alldelles för sent. Då var de onödigt för Emz & alla att åka. Tar typ 3 timmar med nattbuss hem till dom :P.
Slutade me att jag & Hanna åkte till Söder och mötte Tommy & hans polare. Ska inte säga att jag hade tråkigt, de var jätte kul faktiskt. men alla vet ju hur de e när man förväntar sig något och de inte blir så. Men är riktigt glad att hon lyckades övertala mig och dra ut faktiskt, de räddade min dag faktiskt :)
Och var kul och se hur folk faktiskt ställde upp och hjälpte till när de krisade sig :) Värmer i hjärtat <3

Fick massa fina presenter i alla fall. Mer döskallegrejer :), ett tanjentbord (slipper sno brorsans 24/7 :P), smycken, 3:e säsongen av Lilla huset på prärien :D + lite till.
Har redan kollat 3 avsnitt så ska nog fan dra på ett till så man kan börja på skiva nummer 2 sen :)



Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0