Idag

Jobbet gick bra. Han inte simma något dock, planeringen tog för långtid. Lite surt e de att sluta 8 men vad gör man :P. Ska även börja ha en Craw skole grupp till på Fredagar. Tobias ska hjälpa mig med den också :)

Har inte sökt några fler jobb dock efter som jag ej varit hemma. Körde Matte från Salem till Södertälje & sedan hem till Mårten i Vårsta.
Sen hämtade jag Nattskiii så tog vi våran vanliga vildsvinsrunda men såg som vanligt inga vildsvin haha.
I morgon ska vi åka iväg till hennes farsas jobb och kolla på en bil som jag kanske ska köpa, så ska hon & jag fixa upp den lite :)

Ska även köra Morsan till MVC i morgon så måste nog nanna kudden strax. Snart får man 2 nya syskon, dom kommer när som hälst!!

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0