Need for speed carbon



Det vart Carbon till slut i alla fall. Har spelat hela dan ... eller ne nu ljög jag lite. Kollade på en skiva av Lilla huset på prärien också :).
Jag har i alla fall hunnit ta över en hel stad. Men var tvungen att sluta nu, min tumme e helt svullen hahahah. Får fortsätta i morgon. Fast ska med Nattskiii ner till banken och sätta in skatteåterbäringen på kontot ;).

Funderar över om jag ska fortsätta kolla på prärien eller bara glo på vanliga TV:n :P Lägga mig och försöka sova ska jag i alla fall göra.

Peace out ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shit vilket jobbigt beslut, prärien eller tv!!

2009-08-12 @ 18:23:03
URL: http://mybikee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0