Uttråkad !!

Sitter här framför burken änu en natt. Kollar på Spin City och tar några glas vin i min ensamhet. Många skulle säga alkolistvarning men det är faktiskt riktigt skönt och bara sitta för sig själv och ta en lugn stund. Och ibalnd måste man bara glömma vissa saker och bara ta hand om sig själv, och jag råkar faktiskt tycka om vin :P.
Måste lugna nerverna lite, har så mycke i huvudet just nu och det blir ju knappast lättare med tiden. MItt system orkar inte med detta. Allt går bara åt helvete, vet inte vad jag ska tro, tycka eller känna. Så jag sätter hjärnan på viloläge i kväll så får vi se om jag orka i morgon (annars blir de bara till att gå på nästa dunk ;) !!! )



Nu ska jag kolla klart på TV:n. God natt världen!

Peace out ;)

"Heller ett kort onyktert liv än ett långt nyktert liv"
-Hört någonstans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0