10/12 -09 Torsdag Träning i Fittja towday

Slutade tidigt idag för en gångs skull :D Redan halv 6 åkte vi :D
& vi ligger fan nästan lite före i planeringan nu också :) Fan va skönt de känns :D
Får hopaps att de fortsätter så så att man slipper jobba helg.
Händer ju andra grejeri helgen som man inte vill missa ;)

Jag han träna idag i alla fall :D
Dom kör ju "soft sim" i Storvreten så de fick bli Fittja idag :P
Visserligen hade även dom soft sim en var inte så mycke folk där så vi fick köra ändå :D
Gick bra idag faktiskt. Vet inte exakt hur mycke jag körde, hade inget fördigt pass. Men var väl runt 2500 skulle jag tro (på en timme). Det går bara frammåt & frammåt. & efter som man inte tränat ordentligt på ett tag så e jag riktigt nöjd :)
Funderar på om man ska köra 50 frLuciasim på söndag :P ... Tvekar ganska regält asså.
Skulle va för att få klå Nina då möjligtvis ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0