12/12 -09 Lördag Fullbokad dag :D

Var nyss i badet. Ganska skönt att komma upp tidigt. Vart en nykter dag igår. Var på besök hos Hanna Panna i Haninge.
Lämnade av en liten inflyttningspresen & vinet till ikväll eftersom jag inte kan släpa med de på dagen planer ;)

Nu ska jag snart iväg & spela badminon med Moster & kusinerna. Dom ringde & frågade om jag skulle me. Varför inte de e så jävla kul :)
Sen blir hem & göra sig redo.

Runt 3 tiden ska jag åka iväg på en liten tillställning. Sen åker jag direkt efter det hem till min lilla Hanna Panna.
Hon ska ha en liten tjej kväll till att börja med i alla fall. Sen får vi se vart kvällen slutar ;)
Ska bli jätte kul i alla fall. Var ju så länge sen vi umgicks hon & jag :(

Ne nu ska jag leta fram några bra "badminton käder" :P haha
I morgon är de Luciasim :). Luciatåg & fackelsim :D Så jääävla mysigt.
Har fortfarande inte bestämt mig om jag ska köra 50 fr ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0