20/12 -09 Söndag Heeelt slut

Snacka om att man e slut som människa. Har typ jobbat över 13 timmar varje dag denna vecka. Jobbade även fram till 6 i går så var skit stressigt när man skulle ut sen :P
Men fan vad skönt att vara heeeelt ledig idag :)
Sov fram till halv 1 sen frixade jag med mina lönepapper från badet :D PENGAR PENGAR !!
När jag gick ner & lämnade pepprena så passade jag på & dra några längder i bassängen ;) Inget serigöst ... Så mycke ork hade jag inte :P, men de e ju mycke bättre än inget.
Drog även ett litet race mot Kasper ;) Vänta bara jag tar dig om ett halvår ;)

I fredags skulle jag ut med Emz & ta en öl :P. Det slutade med typ 8 öl + att Nina, Stoffe, Mackan, Findus, Tobbe & 2 till kom :P
Missade sista tåget så fick ta nattbuss, som jag självklart somnade på :P hahah
Var hemma kl 4 .. vaknade kl 8 :P HEMSKT ;)
Inte konstigt att man va lite seg igår :P haha

Kom i alla fall till Harrys igår :) Spårade ut lite på slutet men de löste vi fort, Vi e så dumma ibland hjärtat :(
Men jag hade i alla fall en jätte kul kväll. Nina kvartade hos mig.

I kväll ska jag kolla på I manegen men Genn Killing ;) Tvingade morsan att köpa Aftonbladet igår igen ;)


Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0