21/12 -09 Måndag Sluta tidigt :P

Woooow idag fick man sluta redan kl 7 :P Hahah Bara jobbat 11 timmar idag asså :P Riktigt skönt
Fyy fan asså man jobabr ju som ett psykfall :P Men vad jag vet så jobbar jag ju bara fram till 23:e sen vet jag inte om de blir någe mer, så får passa på ;)

Fan va så sjukt sugen på och träna idag, med badet har justängt typ ända fram till februari - mars :(
Får kolla upp vad de finsn för tider i Fittja. + att jag kommer ju kunna åka bort till Jakan & träna med lilla Emz så fort jag får mer tid :)
Kommer ju bli galen om jag inte får träna fören i fabruari :P
Körde ett litet styrketräningspass hemma i alla fall. Känns i benen & armarna mäst :)
Peppade upp mig till gamla Gladiator skivan som jag hittade hemma :P haha

Ne blir & lägga sig hyffsat tidigt, måste vara på jobbet vid halv 8 i morgon. Fast känns som sovmorgon när man e van & vara där kl 7 :P haha
Bara 2 dagar kvar sen får jag vila :P

Snart jul :D Är så lycklig över att de e så mycke snö ute :D ÄNTLIGEN en vit jul :D :D

Peace out ;)

"There is no one here to brake me down"
-Nån låt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0