26/12 -09 lördag Öl & bio

Går vart de en lugn kväll. Drog till stan & mötte Emz & tog en öl & en cidar :D *Mina favo cider* :D :D
Sen kom Madde efter ett tag så gick vi på bio & såg Paranormal activity.
Helt ok film faktiskt. Den va inte som andra skräckisar & de uppskattar jag :)
Jag tycker den var värd att se i alla fall :)

Efter bion var de tänkt att vi skulle dra på fest i Sumpan & kolla när Mackan spelade. Men efter mycket om & men så bestämde vi oss för att strunta i det :)

Idag ska jag hem till far min & "fira jul". Elelr ska väl käka lite middag & sådär. Byter inga julklappar i år.
Men ska bli så kul att få träffa lille syster igen :)
Sen blir de nog lite krök i kväll tror jag. Men ska försöka ta de lite lugnt ;)

Bjuder på ett par bilder från sill-lunchen

 
 

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0