28/12 -09 Måndag Idag då?

Igår låg jag hemma Heeeeela dagen. Rörde mig bara från sängen när jag gick på toaletten :P
Inte för att jag avr bakis utan kände bara för en rejäl mys dag :D
Kollade ut heela 3:e säsongen av Förhäxad :P
Nu står de som numemr 1 på min lista att få tag i 4:e :) Spännade spännade ... Phoebe & Cole .. så jävla bra kärlekshistoria .. Sätter sig i hjärtat direkt ;) lever mig värkligen in i de hahahah



Idag ska jag ner till badet & fixa lite sen möta Pölen & lämna hans pengar :P
Mer vet jag inte :P

I Lördags drog jag hem till Shnattskiii efter farsan & drack lite. Kiim & Bullen va där också.
Sen drog vi på en B fest i Tuna som Maggie va på :P
Var hemma runt halv 5 :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0