6/12 -09 Söndag Harrys :D

Igår vart de en jävligt kul kväll på Harrys.
Jag & Emz skulle ha dragit ut men hon skulle upp så tidigt idag så hon blev hemma :(
Jag fick i alla fall me mig Nina & vidrog först till Kaspers & drack en öl med Johan sen vidare till Harrys :D
Där träffade jag även Stoffe, Mackan, Findus mm :) Va riktigt kul faktiskt ... Me love Harry B James ;)

När de stänge drog vi me Mackan o.c till ... Ja vad de nu hette :P
Man åkte till Alvik i alla fall sen taxi :P haha
Var en jävla bit att ta sig hem haha
Jag & Nina vinglade inte in innanför dörren fören runt 8 imorse :P haha
Lyckad kväll :D

Nu ska jag strax ner till badet :D Går lite tidigare med morsan :) Nina jobbar ju där idag så får snacka skit me henne :)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0