7/12 -09 Måndag Jobb & träning

Idag han jag simma en stund efter jobbet :D Han inte göra de en ända dag förra veckan. Känndes inge bra .. Visst att jag bara han en halvtimme idag men dee bättre än inget :)
Hopps på att hinna ner på torsdag .. Men då blire i Fittja isåna fall :/ Men men vad gör man?


På onsdag är de tänar avslutning :D Vi ska iväg & käka på Mongoliska i stan :D Har längtat som fan tänker käka som en gris ;P hahaha

De har börjat en ny tjej på jobbet, hon e lika gamal som mig ..as skönt att ha en i samma ålder som man kan snacka me asså :)
Blir lite roligare då :)

I morgon ska jag vara på jobbet redan kl 7 :( ... Är så jävla mycke & göra !! Känns hemskt att gå upp tidigt :P haha

Nu tänker jag lägga mig & kolla på Nile City :D

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0