8/12 -09 Tisdag Längtar till i morgon

I morgon ska jag iväg & käka med tränarna :D
Ska till Mongoliska i stan :) Faaaaan va gott de ska bli :)
Ska möta upp Kasper, Tobbe & AxelCentralen.
De som e surt e att jag inte ska ta bilen till jobbet i morgon så jag måste åka grymt tidigt .. men men får väl lägga mig nu så jag orkar :)

Gick bra på båda jobbet idag. Jag, Magnus & Micke diskuterade grupperna lite. Får se till att snacka igenom dom ordentligt. Vi har lite planer för vad som borde göras.

Ne nu blir de til lat krypa ner i min STOOOOORA säng i mitt ISKALLA rum :P

Peace out ;)

"De bästa medatt vara tjej är att man inte får håriga bröst"
- En av små simmarna i Söndags ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0