9/12 -09 Onsdag Mongoliska :D

Idag var vi & käkade på Mongoliska :D Så jäääävla gott !!
Tycker alltid de e lika kul. Garvade som fan både där & på resan hem :P
Riktigt lyckat :D Längtar till nästa år ;P hahahaha

Juste jag & Tobbe provade sushi för fösta gången :P Jag tyckte de smakade SKIT !!!! :P
Vad Tobbe tyckte vet jag inte riktigt :P, tror inte han led lika mycke som jag i alla fall :P
Avslöjade även lika mörka hemligheter om Axel ;) mooohahahaha

I morgon slipper jag åka tåg & buss till jobbet :D
Var hemskt i morse .. höll på att somna på bussen hahahah
Får se om de blir att jobba över i morgon .. slipepr säkert inte undan :(
Fan man hinner ju inte göra nått annat. Men får passa på, vet ju inte hur länge man blir kvar här lixom.

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0