1/2 -09 Fullbokad dag

Fick sova ut i morse men sen jag vakna har jag hållt igång ordentligt. Gjorde mig klar på ca 20 min. drog ner å käka lunch med Nattskiii i centrum. Efter det drog jag till badet och simmade. Så jävla skönt. Körde en timme uniefär, jävla träningsvärk man har nu asså :P.
Efter simningen gick jag till mormor och skrev ut lite papper till morgondagen.
Jag och Simon ska ju till Storvretskolan och prata om fordonsprogramet. Det ingår i projektarbetet som vi håller på med.


Hade en bra helg :)
Vart TBs båda dagarna. På fredagen var jag lite små trött men höll mig uppe till 5 i alla fall haha. Först TBs sen nån skum jävla efterfest. BORING!!! Dryga människor. drog hyffsat fort haha.
Lördagen däremot hahahahahah Först vart det förkrök hos Anita. Sen drogs det ner mot TBs. Var jävligt mycket folk asså men det var kul som satan. Tyvär så kan ju rara lilla jag inte hålla koll på hur mycket jag dricker när jag har roligt haha, det fick sina koncekvenser ;P hahahaha men det var roligt :)

  

Tack för en bra helg tjejer :)
Hanna Emma Anita Verre Jenni Marre Emma Natta

och så Koffe förstås :P

FAN VAD JAG LÄNGTAR TILL DEN 13:e :)
Kan inte tiden bara gå fort fort fort !! Den kommer bli så fin fin fin. Funderar på att boka tid för nästa redan då :)
Nu jävlar haha kan knapp bärga mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0