15/2 -09 Söndag Ny Gaddad

I fredags åkte jag till Solna efter plugget. halv 4 sätter dom igår med gaddningen. Var klar på kanske 1 timme.
Trodde det skulle göra svin ont så blev totalt överaskad när det knappt kändes :)
1200 kostade det bara :) Riktigt billigt asså.
Längtar redan grovt mycke till min andra :D

Lilla gatan !



När jag sedan kommigt hem var det bara att göra sig i ordning fort som fan. Sen åka hem till Emma. Däe satt vi hela kvällen och åt god mat och drack vin tillsammans med hennes mamma. Hade jätte trevligt. Efter några timmar åkte vi hem till Martin Hökarängen och träffade honom och Calle.
Var också jätte trevligt, lite komiskt att dom börjar kröka kl typ 2 - 3 på natten :P haha
Vi 4 tiden drog vi på nån skum film. Såg väl halva kanske sen somna jag i soffan :P haha
Snacka om att man hade ont i kroppen på morgonen :P hade legat i samma ställning hela natten haha :P.



I går var vi hemma hos Tilda och firade hennes 18-års dag. Innan dess hade jag å Marre haft i oss en flaska vin hos mig på typ 40 min :P haha. Marre drack typ 4 glas på 15 min :P.
Senare drog vi till Picasso. Hade skit trevligt fram tills dess att vi skulle dra.
Orka dra upp gamla grejer. Det här hade kunats diskuteras hur många gånger som hälst innan. Men nej nej, man måste ju vara säker på att man är i överläge först. Så jävla dåligt gjort asså.
Förstår mig inte på folk asså.


Har nästan läst klart Asken Yggdrasil. Får se villken jag drar igång med sen :)


"When the night falls, my lonley heart call"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0