17/2 -09 Tisdag Grattis Bibbi

I dag var jag hämtade morsan mig från praktiken vid halv 12. Så mötte vi moster och mormor i centrum sen åkte vi till Slussen.
Vi skulel nämligen fira min gudmor som fyllde 80. Min morbror (som jag ej har någon kontakt med eller vet specielt mycket om :P) äger tydligen hotelelt som ligger precis där. Så vi träffade hela släkten där.
Super god mat må jag säga :) & så drack vi först ett glas skumta när vi kom sen vin till maten.
Förrätt: Lax på en bit bröd och nån sås
Varmrätt: Oxfile med potatisgratäng :)
Efterrätt: Typ chocklad pudding i mörk choklad :P


   

Gryymt gott !!

Var kul att träffa så stor del av släkten också, är ju så många som man träffar så sällan tyvär. men det är kul när det väl händer :)

Jag har namnsdag idag :D
Idag är det ingen vanlig dag för det är Alexandras dag!  Hurra hurra hurra :P

Håller på och kollar kryssningar nu :) Känner att jag bara måste iväg på en :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0