26/2 -09 Torsdag Kryssningen :)

Har hänt en del. Kan börja med kryssningen :D
I måndags drog jag och Emma på kryssning med Matte & Micke. Hade så jävla kul. GALAXY :)
Killarna blev lite sotis för dom pröjsade mer för sin hyt och vi fick ändå en större + att i hade fönster och inte dom ;) haha
Drack nån as grym drink där som Matte tydligen hade hittat på själv, 4 olika sprit sorter elelr hur tusan de va :P hahah
God som fan varen i alla fall :D
På morgonen dan efter var de ju bara börja supa till igen :P
Jag va lite små seg å Emma slutade ju inte tjata i 5 min hahaha

 

Fan jag ville itne gå av båten :( Jag vill gifta mig med båten haha. Måste åka snart igen:D


Helgen var också helt sjuk :)

I fredags var vi först i Hässelby :) Söp som svin å träöffade massa roliga människor.

Efter några timmar drog vi hem till Micke me honom och Bulldog.
Forstatte dricka massa öl å hade trevligt :)
Kunde ju inte va uppe allt för länge efter som man hade körlektion på lördagen :P
Haha så vi la oss väl vid 6 tiden kanske :P
4 pers i en 160 säng haha. Skedkompisar är vi allihopa ... HAHAHA :P

Lördagen:
Körde i 80 min. Sen hämtade Morsan oc. mig så åkte vi till Sibylla å käka.
Sen åkte jag till Emz. Slapp åka tåg :D Satans skönt haha
Senare drog vi till Kimpa. Där vart det åter igen öl drickande (nästan för mycket) :P
Efer ett tag kom Micke å hämta oss så drog vi hem till honom.
Fulla som svin så får vi för oss att göra en tatuering hahaha
Jävla idioter man jan vara ibland haha, man den blev fin i alla fall. Ett vackert minne :P


Kommentarer
Postat av: Hanna

lr bara rent idiotiskt ?

2009-02-28 @ 10:55:24
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0