1/1 -09 Torsdag 2009 har börjat

Ja då har det nya året startat då :)
Var hos Nattskiii och firade :) Drack massa alkohol, sköng lite osv :)
När 12 slaget vankades gick vi ut på gårn .... Skoja inte att jag blir förvånad när jag helt plösligt ser syrran komma vinglandes haha. Visade sig att hon va på fest på samma gård haha. Så då fick man skåla med henne också :)
Lyckades självklart ha ner glaset i backen också  :P, men tog faktiskt bort bitarna efter mig *duktig som jag e*
Senare drog vi hem till Emz, fast vi kom så sent så alla var redan helt döda :P
var där ca. en halvtimme - 45 min, sen drog jag ... hmmm .... vidare :P haha

Är nöjd med kvällen i alla fall :) Fick träffa många av mina nära och kära :) Och det är det viktigaste !!

Nyårslöften?

Hmmm ... Jaa några har man väl :P

Fast dom e lite hemliga :P haha


I Morgon är det jobb igen :) Då kommer Jenni tillbaka från semestern också så det  bli lite roligare då :)


"A new year means new choices"


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha.jasså ska du inte berätta varför du drog tidigare en alla andra oxå?

lr ska vi hoppa över den biten totalt..

haha Du fick skjus hem oxå faktiskt..

2009-01-06 @ 04:00:04
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0