11/1 -09 Söndag Plugg i morgon

I morgon e det plugg. Hemska tanke.
Praktiken börjar igen på Tisdag. Enu hemskare tanke.
Orkar inte, va så skönt nu under lovet att jobba och tjäna pengar. Fan orkar inte plugget längre.
Men de e väl bara hålla ut antar jag. Bara några få månader kvar.
Men asså plugget e väl OK men fitt praktik. Det är as trist :P

Nog om de!!

Helgen :)

Eller jag i torsdags skulle jag möta Emz & Carro i södertälje, när jag går förbi Standeys så ser jag Johan & Matte. Så väntar med dom. När Brudarna kommer tar vi varsin öl, vilket senare ledde till 2 öl osv osv.
Efter ett tag drog vi till Bolaget, sen hem till Matte.
Körde lite öl spel osv kul kul :)

På fredagen var jag först hos Emz & käkade och gjorde oss i ordning. Sen drog vi till Harrys :)
Där mötte vi PH och några polare till honom. + att när vi stog i kön så dök Tungan upp från ingenstan å skrämde skiten ur oss :P
Efter att PH kört sin födelsedagsdans på bordet och blivigt utslängd drog vi först till Max och sen på efter party hos Tungan.
Var hemma ca. halv 8 :P

      


I lördags var det Pasionne i Salem. Var ju fasen skum maskiner å skit haha.  Vart riktigt kul asså. Villket man inte kunde tro :P. jag som var pank och allt, tur att man har spargrisar  :) hehe

I Morse möte jag Carro. Sen åkte vi iväg på lite roligheter :) Intressant intressant :)


Asså jag håller på att få tuppjuck :S. Det står inte rätt till i skallen på mig. Vad fasen ska jag tro? Vågar ju fan inte. Jävla piss. Dubbla signaler, dubbla budskap :S Fattar ingenting. Åååååå När fan ska de bli enklare??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0