16/1 -09 Fredag Nyklippt, partsugen och luspank

Sitter här framför dumburken. Kom nyss ut ur duschen, väntar på att håret ska torka och försöker planera kvällen. Är totalt luspank, lyckades smöra till mig 180 kr av mor min :P Men hur långt räcker det haha? Men har ju en flaska vin som bara står och ropar på mig, inte kan man svika den inte haha.
Anita och Verre har tjatat på mig hela veckan att jag ska me till TB`s. Vet inte om jag har så stor lust men de värkar bära av dit ändå, måste bara få me mig Emz :P
I såna fall blir det nog förkrök hos Verre först :)

Hade religions prov idag igen, denna gång var det judendomen. Det gick Gryyyyymt bra asså. Får lätt ett VG ;) Nu är det bara Kristendomen och Islam kvar.
Efter plugget mötte jag mamma i Tumba sen gick jag och klippte mig och köpte hårfärg. Fast färgningen får bli i morgon eller nästa vecka. Ingen ork för de just nu :P

Ne nu jävlar ska jag gör mig i ordning för kvällens äventur, får se vart de leder ikväll :D
Hoppningsvis dit jag vill ;) hahahahhaha

PARTY PARTY PARTY !! Jag är bäst bäst bäst!! Fick me mig Emz efter lite om och men.
Nu är jag pepp pepp pepp :) Kröööööök dags ;) :P


"We gona Rock you to night, make you feel allright"
- Supernatural - Rock U

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0