18/1 -09 Söndag Smått deppig

Hade as kul i Fredags. Värmde upp hos Emz med lite vin och bra musik.
Efter det bar det av hem till Verre där vi sjöng lite kareoke mm :)
Senare rörde vi oss ner mot TB`s.
Jag, Emz, Verre, Anita, Lisa & Anna. Där nere träffade jag även Jenni, Sanna & Johanna.
Var lite halv dött när vi kom men satan va kul vi hade ändå asså.
Vart en riktigt lyckad kväll, slutade lite halv dåligt då men vad ska man göra :(.   

  
     


I dag hjälpte jag mamma med Plask och leken. Så söta små barn :) Men fan va frusen man blir av och springa upp och ner i vattnet hela tiden :P.
Efter det har jag bara legat i sängen och slöat hela dan. Har kollat klart på det sista av säsong 1 av Förhäxad :), lär börja på 2:an i morgon, eller redan ikväll kanske beroende på hur fort jag somnar :P. 












Saknar din närhet. Den har börjat betyda något för mig. Vet inte vad jag ska göra åt detta. Svår situation. Börjar kännas tomt. Det skulle ju inte bli så här. Min typiska otur.
Allt jag vet är att jag tänker på dig otrevligt mycket och jag vete tusan vad jag ska göra åt det. Sånt här är inte direkt min starka sida. Ska det aldrig bli enklare ? :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0