21/1 -09 Onsdag Full rulle

Var först på praktiken som vanligt *trist*. Sen kom broder Ponny och hämtade mig för jag skulle se hanns nya bil. Följde me snabbt till Finska varuhuset (a.k.a Biltema), var meninget att jag skulle möta Jenni vid gymet efter. När vi står i kön ringer min lur.
Då e det min körlärare som undrar vart jag e för att vi ska köra :O!!
Jag hade helt och hållet glömt bort körlektionen :P haha
Så snabbt som fan bär det av från biltema, ringer Jenni och säger att vi får träna lite senare.
Som tur e så var jag hanns sista elev för dagan så han köra hela 80 min i alla fall :)
Efter det så mötte jag Jenni för träning, så jävla skönt asså.

Nu har lugnet börja lägga sig över mig i alla fall. Måste sova snart. Tidig uppgång i morgon tyvär. Måste läsa för mitt jävla läxförhör också (Naturkunskap), piss tråkigt !!


Fan beställde 7 nya filmer i lördags, tycker att dom borde kommigt nu. Men får hoppas att dom kommer i morgon. E film sugen som satan.

Beställde bland annat dom 4 första Beck filmerna, ska samla på mig alla tänkte jag :D Dom e ju så grymt bra dom där haha.
 




Tänker och tänker. Men de hjälper ju inte direkt. Måste våga ta tag i det här nu. Men de känns ju lite meningslöst med tanke på allt. Men vad kan jag säga? Jag e ju faktiskt inte som alla andra,


"Don´t go wasting your emotion, Lay all your love on me"
- Abba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0