26/1 -09 Måndag kl. 00.34

Fan skulle värkligen behöva sova nu asså men de går ju inte. Har som vanligt vänt på dygnet helt och hållet :P. Aldrig lär man sig haha.
Har försökt plugga lite till förhöret i morgon också (Krockkuddar). Men insåg att jag var alldeles för trött. Ingenting fastnade i huvudet på mig. Får göra mitt bästa å ta det på omprov sen i värsta fall.

Beställde 5 nya filmer idag igen :P. Hade nått erbjudande att jag fick köpa 1 för 9 kr. Så passade på att köpa Beck 5, 6, 7 & 8 på samma gång, har ju redan kollat klart på dom andra haha. Blir ju så när man är säng liggande hela dagarna :P.
Ska ta och kolla på Green street hooligans nån dag här när jag hinner också :).

Hade skit trevligt hos Elinn igår. Körde nått jävla frågespel där (snacka om att man sög haha). Den som samlade på sig fläst kort fick ett straff så klart. Tror ni inte Emma klarar sig undan med 1 jävla kort mindre än mig :P hahahaha.
(1 fel svar = 1 kort)
Haha blev ett ganska milt straff men hyffsat pinsamt endå :P, men förr eller senare får jag min hämd moahahahaha :P


Ne nu jävlar ska man upp om 6 timmar, får väl lägga mig och hoppas att man somnar snart.

"A grown-up women sould never fall so easily"
- Abba

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Klockan är 03:03 och jag och hanna är fortfarande vakna.. och hanna börjar en halvtimme senare än dig i skolan .. så snacka inte om 6 timmar här asså!! :-P

(Det var hanna som ville att jag skulle skriva detta! Fråga mig ej varför :P haha)

2009-01-26 @ 03:05:27
URL: http://ingenjavellik.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha men vi gick inte och la oss förens halv 5 -5 så ja sov i 3 timmar .. så de e tunga ögonlock nu=P

hihi

2009-01-26 @ 22:58:43
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0