29/1 -09 Torsdag Avklarat

Har varit 2 jobbiga dagar. Men nu är den förbaskade rättegången i alla fall över. Får reda på domen om ca 2 veckor. Skönt att den är avklarad i alla fall.
Den hölls på Södertörns tingsrätt i flempan. Fick ett basebollträ över ryggen på 18-års festen.



Efter detta så tyckte jag och Emz att vi gott kunde unna oss något. Så när allt var avslutat drog vi till Solna och bokade gaddningstid åt mig :)
Fredag den 13:e hahahah :) Längtar som tusan :P
Sen drog vi till Soft och käka plankstek och tog en öl :)

I tisdags i alla fall så fyllde Emz 21. Grattis i efterskott :). På kvällen så var vi med Johan och Matte hemma hos Matte. Drack lite och hade jätte trevligt. Haha Matte skulle raka huvudet men hans aparat gick sönder, så jag fick raka honom med hyvel från början. Vad kan han ha haft? Ca.  5 mm kanske. Sen ville Johan att jag skulle raka honom också. men han hade ju betydligt mer haha. Fick kämpa ett jävla tag men det gick haha ..... Im the best ;) :P


Jag ser på dig på ett specielt sätt. Ser mer hos dig än alla andra. Blir glad i din närhet. Du är speciel, specielt för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0