4/1 -09 Söndag Harrys hela helgen

I Fredags gick jag och fikade med Jenni efter jobbet, efter ett tag kom patrik också. Haha jag va så övertrött att jag bara larvade mig hela tiden haha, riktigt sjuk i huvudet var jag :P
Jenni tjattade i ca 1 timme på att vi skulle gå ut på kvällen. Hon lyckas övertala mig efter ett tag.
När jag sedan åkt hem och duschat så ringer jag bruden, då orkar hon inte haha.

Hanna kom i alla fall till mig .... Det slutade i alla fall med att vi drog till Sjätte tunnan med PH, Jesper och några till.
Riktigt mysigt ställe asså :)
Vid 12 tiden drog vi vidare till Harry B James.
Fast de va bara jag Hanna PH & Jesper, dom andra stack :P
Riktigt kul kväll asså :)

På lördagen vaknade jag bakis som satan vid ca 4 :P Ingen hemma vare heller så de va riktigt skönt.
Drog hem till Anita framåt kvällen och börjar förkröka lite.
Slutar med att vi möter Hanna & Freja på centaralen.
Blev Harrys igen :P haha

JÄVLA PISS SKIT !!! Sumpade min kamera :( Jag som älskade den. Får spara pengar och köpa en ny.


Men förutom det så var den en lyckad kväll :). Trodde den skulle spåra ur ett tag men de gick bra ändå :)




I Dag är det ett år sen du gick bort käre vän :'(

Förstår det fortfarande inte

Saknaden är så oerhört stor

Vila i frid älskade vän !!
R.I.P Jonathan Ruuska <3


Kommentarer
Postat av: trixan

HAHAHA sjätte tunnan xD där har man ju varit, värsta rödingkrogen HAHA :) pözzar

2009-01-05 @ 01:02:43
Postat av: Hanna

Hahahaha... Alle Jag Har din kamera så du behöver inte lägga pengarna på de...

Hihi.. Glömde ju att ringa till dej å säga de=P

2009-01-06 @ 03:57:28
URL: http://hannaameh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0