13/7 -09 Måndag Sena kvällen

Blev ingen öl :P haha. Men hade en jävligt trevlig kväll hos far min. Idag såg jag min gamla pappa som jag saknat så mycket. Hoppas han alltid är så från och med nu. Ska se till att hälsa på oftare :)
Sen träffade jag 2 av mina flickor också :) Snattskiii & Smaggie ;) Mina Honeys <3

Tänkte sova men kan inte, inte trött alls :P Som vanligt dåra haha.
I morgon ska jag i alla fall möta Emz kl 3 sen ska vi träffa alla andra jävlar :D Ska bli kul tror jag, var ju ett tag sen man träffade allihopa :P.

Asså jag är så förvirrad. Jag är arg men jag vet inte varför. Vill prata men blir bara irriterad. Har försökt ignorera men de går inte de heller och innerst inne är de ju inte det jag vill. Fan vet inte vad jag vill, allt bara snurrar. Orkar inte tänka.
Måste lägga allt åt sidan, de har gått förut så det måste gå igen. Krävs bara att man ger sig fan på de.
Vill känna som jag gjorde för ca 2 år sen, när jag alltid var glad och lycklig, hade inga problem hade kul iprincip hela jävla tiden. Brydde mig nästan inte om nånting. Den känslan ska tillbaka de bara är så !!!!!!!!
FÖR DE HÄR GÅR BARA INTE LÄNGRE!

Peace out ;)



- Hångel kåt & Galen i MAGRUTOR ;)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Inte bra att grubbla för mycet.. Prata ut om det istället :) Och snart kommer jag och livar upp stämmningen ;) <3

2009-07-15 @ 11:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0