13/7 -09 Måndag stan

Idag har jag haft mitt körkort exakt 1 vecka :D jag e så glad så glad :) Kanske till och med har ett jobb på G :D Wonderful

Helgen var bra, var med tjejorna på TB's i fredags. Riktigt roligt faktiskt. Haha Alle blev som vanligt groteskt berusad, men roligt var de.
Lördagen var as seg till en början. Var hos Maggie runt 8 men började inte kröka fören typ 10 :P haha. Men sen vart natten lång haha
På söndan sov vi till 3 sen låg vi och sega i soffan. Äckligt hungriga men Maggie skulle absolut ha kyckling som tog över 1 timme och få klar haha, jaja sånt e livet. Den vart god i alla fall .. förutom att den var lite smått rå i mitten så de kunde vi inte äta :P haha. Sen satt vi hos Nattskiii ett tag, Tona kom upp också.
Åkte lite bil sen på kvällen, hämta Hanna i Älvsjö & åkte och leta vildsvin bland annat :)

Idag har jag varit med min lilla kusin och lilla granne i stan. Har lovat dom så länge nuatt vi ska åka och handla kläder. Dom var så glada så och köpte så mycke  fint. Själv hade man inte råd med något haha men de va kul ändå.
Sen ska jag åka med Nattskiii till Maxi så hon får handla. Sen drar jag nog till farsan och hämtar variator brickan till moppen. Måste få iväg den nu.

I morgon ska jag träffa Emz :D Dumma flickan har varit i Turkiet :P Men imorgon ska vi ses :)
Hoppas de e fint väder i morgon me :) Fan jag e brutalt öl sugen hahah kanske har i sig en jävel senare ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0