15/7 -09 Onsdag Kul kväll

Igår mötte jag Emz & Madde i Solna sen drog vi och käka på Soft. Sen var de bolaget sen åkte jag & Emz till Gubbängen. Där satt alla redan och grilla och hade det mysigt i solen :). Så vi satt där och drack lite sen spelade vi kubb (Då van jag, Emz, Myran & nån annan kille) sen spelade vi fotboll (då förlorade jag, Myran, Pölen & den där i killen). Det var riktigt kul. Sen drog vi till Mongobadet så några fick bada :P Fy fan vad jag (och många andra) garvade ihjäl sig åt Tungan haha.

 

Sen vare dags att röra sig hemåt tyvär. Så jag Emz & Mackan tog tunnelbannan. Fan va skönt de kändes å slippa åka nattbuss utanatt tågen fortfarande gick hahaha.

Idag blir det troligtvis stan en stund sen lovade jag och köra Maggie till Maxi :P
Jag som så gärna vill bada i det här fina vädret :(. Hoppas på i morgon i stället :P

Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0