19/7 -09 Söndag Segis

Idag är jag jätte seg :P Men vakande endå ganska tidigt av att Matte ringde och väkte mig haha man måste ju ha hjälp med å vakna annars sover man ju bort hela dan :P
Tror jag va hemma vid typ halv 4 i natt. Var på TB's igår med Maggie. Träffade även Jenni & johanna där, alltid lika kul :).
Dumma dumma Maggie som fick i mig massa shots ;) Det slutar inte bra då haha ne men hade faktiskt en riktigt trevlig kväll.

Idag skulle vi ha dragit och badat men jag tror inte Maggie e vaken än :P + att de e ju molnigt, så i morgon kanske. Måste ju gämna ut solbrännan :P.


Faaan kom och tänka på en sak idag. De e fan mindre än 2 veckor kvar till Kuggnäsfestivalen :D Fan jag måste börja planera haha. Freja har i alla fall fixat både bil och tält :)
Men blev så ledsen när Emz berättade att hon intekan följa me, hon flyttar ju samma dag. Tycker jag är så synd :(.

Men då måste hon me nästa år ;) haha. Åker i alla fall Med Hanna, Carro och Freja ska bli roligt :) har längtat i snart 1 år på denna helg och snart är det dags :D

HAPPYNES !!! :D :D :D :D


Peace out ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0