22/7 -09 Onsdag Nu är hon här

Idag var jag på Möllebadet med Anita & hennes kusin Bella. Solade lite osv :)

Sen hämtade jag Jessica i Flempan. Så åka vi hem till mig och gjorde köttbullar ;) haha så har man lärt sig de också.
Sen har vi varit ute och åkte lite. Träffade Dennis, Rulle, Adde & resten. Dom firade Rulles 20 års dag så jag och Anita körde dom till stan. Sen åkte vi tillbaka och lämnade av alla sen drog vi utanför Crille & snackade lite. Var på tiden att man träffade dom killarna igen. Och Crille tjatar som vanligt på att jag ska hjälpa honom med han jävla bil haha. Får se till å göra de snart :P

Ne nu är det sov dags faktiskt. Upp i morgon och ta tag iden dagen också ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0