27/7 -09 Måndag Uppdate

Juste nu sitter jag hemma hos Emz i Jakan. Har varit och kollat på hennes nya lägenhet idag. Sen gick vi och handlade mat så nu har vi ätit och snart ska vi mysa framför Tv:n med gruka och dipp :D
I morgon ska jag hjälpa henne & Manne å flytta :)
+ att Stoffe ska komma förbi så jag kanske kolla på hanns bil som jag kanske ska köpa :)


Lite kort om helgen:

I Fredags var jag med Nattskiii, Jessica, Anita, Alexandra & Evelina tror jag hon hette :) Vi var hemma hos Nattskiii ett tag sen vart de Piccan sen Statoil och Nattskiii igen. Dedde, Tona & nån till kom också upp så satt vi och spelade "Regeln" (vilket var väldigt länge sen).

På Lördagen åkte Jag & Jessica och möte Emz & Manne på tåget i Jakan och åkte sen vidare till Bålsta där vi firade Elinns 20 års dag. Vi tog sista tåget är ifrån och mötte Matte, Johan, Marcus & Camilla + 2 roliga typer vi hitta på bussen :P haha Så drog vi på Harrys. Hade brutalt roligt var så länge sen man va där. Älskar den krogen :D<3
Juste vi hittade nån skum typ på tåget som vi kallade Hans Felix :P haha. Skumt snubbe, Försökte sälja en öl och en sitplats till honomo för 50 spän  men de gick inte så bra hahaha

Ne nu ska jag mysa med Emz & käka kurka ;) Bilder från helgen kommer senare ;)

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0