29/7 -09 Onsdag I morgon

Ska strax lägga mig. Har gjort i ordning nästan allt nu. Dom vita skosnörerna sitter i kängorna, väskan e nästan fullt packad. Bil är fixat. fan i morgon så drar vi :D Kuggnäs here we come :D
Det blir Jag, Hanna & Freja efter som att varken Emz eller Carro kunde :(

Igår var jag och hjälpte Emz & Manne & flytta. De var vi, Madde, Tungan & Jorma. Jätte fin lägenhet asså. " Inte det minsta avundsjukl ". hade fakriskt jätte kul, vi tjejer tog en paus där i mitten och tog ett glas vin. Sen gick vi ner och "köpte" ;) godis och Cola haha. Jakobsbergs Most Wanted mooohaaaha
När allt var klar var Tungan i alla fall snäll och körde mig till Älvsjö så jag slapp byta tåg.
Sen drog jag hem till Hanna en stund och kollade på Wallander med henne & Matte. Sen orkade jag aldrig gå till bussen så jag blev kvar där, så bestämde vi oss för att vara vakna hela natten och så blev de. har inte sovit än haha, känner att de är dags för de nu.

Var i Bremora en stund nu på kvällen också, körde Matte till Mårten så gick jag me upp en stund ch kollade på hur Mårten möblerat :) jätte fint.


Är Brutalt avis på Nattskiii. Den jäveln är på Hågelby och kollar på Robert Rustavsson. Hon skickade nyss en bild på dom 2 + en bild på henne och sångaren i Arvingarna :D Fan jag vill också han e ju så brutalt snygg & Gustavsson har varit min idol sen blöjan :P

Peace out ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0