5/7 -09 Söndag Power meet

Då sitter man här igen efter en oerhört bra helg :)

Måste börja med att säga att jag klarade teorin i fredags ;D ;D ;D ;D Första försöket (58 p) inte dåligt inte dåligt :)

När de va klart vart det en seger öl :D Sen tog jag tåget till Västerås där jag mötte Jessica & Martin (+ några vänner han hade med sig från Belgien). Sen åkte vi runt och tittade lite sen stannade vi vid vägkanten och grillade :D mums
Sen började det regna så vi sket i å tälta utan drog och sov hos Martin i Örebro i stället så drog vi tillbaka dit på Lördag morgon.
Då drog vi först till träff platsen och gick runt där. Köpte lite roliga klistermärken haha :P Tänkte köpa en as shysst ring men fanns inte i min storlek. Jävla piss :P hahaha
Sen åkte vi runt å bland alla andra. efter ett tag mötte vi Hellström & gänget så vi åkte med dom sen. Satt på taket till deras van haha
Diggade deras hemma bygge haha, generatorn krånga så dom satte dit en jävla dom kraft för att den skulle gå haha så stog de = GENERATOR SÖKES på bakrutan haha höll på att garva ihjäl mig.


Åkte tillbaka till Örebro vi ca halv 2. Sen idag så va vi på Hallagården hos några vänner till Jessica och fikade lite och så. Sen kom Mika och hämtade mig i så fick jag övningsköra hem :D


Nu ska jag lägga mig .. viktiga saker händer i morgon.     (Nervositetutbrott på höööög nivå !!!)


Peace out ;)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Asbra helg ;D

2009-07-13 @ 18:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0